We zijn online,

Zondag, 2 april 2017

Met ingang van 2 april 2017 hebben wij als trotse vereniging onze nieuwe website gelanceerd. Neem gerust een kijkje en ontdek wat wij als vereniging te bieden hebben. De bestelmodule voor een nieuwe VISpas zal pas vanaf 1 januari 2018 actief zijn. Wij wensen u veel vis plezier en een goede vangst toe.

Neem gerust een kijkje en ontdek wat wij als vereniging te bieden hebben.
Het aanmelden voor een nieuwe VISpas zal pas kunnen per 1 januari 2018.

Wat wij al wel zeer belangrijk vinden is het doorgeven van de vangstregistratie onder de knop "Viswater".

Meld u zich direct aan voor de nieuwsbrief zodat u op de hoogte word gebracht van nieuwe publicaties op de site.

Wij wensen u veel vis plezier en een goede vangst toe.