Contributie

Veranderingen in het incasseren van de contributie.

De ledenadministratie binnen een vereniging is een zeer intensieve en veel tijd eisende rol. Denk hierbij aan het versturen van de contributie inningen en herinneringen, het versturen van de vergunningen, het maken van incassobestanden en het registreren van betalingen en kosten van onze vereniging. Al deze dingen kosten onze vereniging een hoop tijd en energie maar ook geld.

Wij als bestuur hebben daarom besloten om met ingang van 1 januari 2018 gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Wat betekend dit nou precies voor u als lid?

Sportvisserij zal begin november de contributie incasseren namens H.S.V. De Zeelt, de leden ontvangen dan ook een machtigingsformulier voor automatische incasso. Deze dient ingevuld en opgestuurd te worden om zo de contributie te kunnen innen.

Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas rechtstreeks naar u toe.

Dit betekent echter wel dat leden die een wijziging door willen geven dit voortaan rechtstreeks per e-mail: ledenadministratie@VISpas.nl  of per telefoon 0900-2025358 (€ 0,35/min.) bij Sportvisserij Nederland moeten doen.
Sportvisserij Nederland is op werkdagen bereikbaar tussen 09:00-17:00 uur en kunnen eventuele problemen direct oplossen.
Dit betekend voor onze vereniging een gegarandeerde continuïteit van onze ledenadministratie.

Let op: voor betalingen geld dus een ander IBAN, namelijk NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Belangrijk!!
De contributie dient voor 1 januari betaald te zijn.
Wilt u op 1 januari in het bezit zijn van uw nieuwe vispas, dan dient u voor 15 december betaald te hebben.
Voor betalingen na 15 december wordt géén garantie gegeven dat de vispas voor 1 januari in uw bezit is.

Wilt u nog voor volgend jaar opzeggen dan dient u dit voor 1 oktober te doen.
Opzeggingen na 1 oktober worden niet voor het einde van het jaar in behandeling genomen. Uw opzegging zal pas voor het jaar daarop doorgevoerd worden. U moet dan de contributie gewoon betalen.

Opzegging met een dringende reden na 1 oktober kan alleen na goedkeuring van het bestuur. Denk hierbij aan overlijden of ziekte.

De contributie bedragen zijn als volgt:

Jeugdlid: 0 t/m 13 jaar met Jeugd VISpas € 19,50
Seniorlid: 14 t/m 64 jaar met VISpas € 52,75