Landelijke afdracht verhoogd.

Zaterdag, 22 september 2018

Voor het eerst sinds het ontstaan van de VISpas wordt de landelijke afdracht verhoogd. Wij als bestuur hebben besloten om deze verhoging van 1,00 euro door te berekenen aan de leden. Dit geldt alleen voor de gewone VISpas en niet voor de jeugd VISpas. Het besluit is genomen omdat het hier een verhoging in de landelijke afdracht gaat waar wij als vereniging dus niets aan kunnen doen. Dit houdt dus in dat de kosten 51,00 euro worden voor een gewone VISpas en 46,00 euro voor de seniorplus VISpas. Een contributie verhoging van onze kant zal er voor 2019 niet komen.