Jubilarissen

Zondag, 7 oktober 2018

Zondag 18 september werd het 60 jarige bestaan van onze vereniging gevierd dmv een gezellige middag in ons stamcafé Janssen en Janssen. De middag werd geopend door een woordje van de voorzitter.

Onder het genot van een hapje en een drankje werden ook de jubilarissen in het zonnetje gezet. in het bijzonder Wim Megens uit Kekerdom.

Hij is al lid sinds de oprichting van onze vereniging en derhalve gehuldigd voor zijn 60 jarige lidmaatschap.

Karel Freriks, Hemmie Tielkens, Wim Tielkens en Theo Brouwer werden gehuldigd voor hun 40 jarige lidmaatschap.

Voor hun 25 jarige lidmaatschap werden H. van Poorten, Hermen van Ophuizen, R. Kosse en Luuk Verheijen gehuldigd.

De jubilarissen ontvingen naast een bos bloemen een mooi aandenken.
Deze geslaagde middag werd afgesloten door een lekker broodje beenham.

klik hier voor meer foto's.