Viswedstrijden 2024

Viswedstrijden 2024:

Dit jaar organiseren we 2 wedstrijden, een avondwedstrijd en het koningsvissen. Net als vorig jaar zal het koningsvissen uit 3 wedstrijden bestaan waarvan de beste 2 meetellen voor de uitslag. De puntentelling blijft zoals het was de laatste jaren, zowel aantallen als gewicht tellen mee voor de punten. Inschijfgeld van deze wedstrijden is het prijzengeld.

De avondwedstrijd:
deze zal gehouden worden op zaterdag 20 Juli in de Kaliwaal van 17:00 tot 21:00. Inschijfgeld is 5 euro.
Melden van 16:15 tot 16:30 aan het viswater waar ook het inschijfgeld betaald kan worden.

De koningswedstrijden:
zullen gehouden worden op:
Zondag 26 Mei van 08.00 - 12.00 uur in 't Meertje
Zondag 23 Juni van 08.00 - 12.00 uur in de nevengeul (gat van prick)
Zondag 1 September van 08.00 - 12.00 uur in de Kaliwaal
Melden is van 07.15 - 07.30 uur aan het viswater.
De slagboom bij de Kaliwaal zal geopend zijn zodat de visspullen naar het water gebracht kunnen worden, auto zal echter wel op de dijk geparkeerd moeten worden.
Het inschrijfgeld is € 7.50 voor alle wedstrijden en dient bij de eerste wedstrijd die men vist betaald te worden.
De regel dat alle wedstrijden gevist moeten worden is vervallen, de beste 2 uitslagen tellen mee voor de einduitslag.
De prijsuitreiking is aansluitend na de laatste wedstrijd bij café-bar 't Fuske.

Inschrijving kan via onderstaand formulier. Inschrijven kan tot 5 dagen voor de wedstrijd.

Wij wensen u prettige wedstrijden een goede vangst toe.

mvg
de wedstrijdcommissie