Uitslagen Jeugdwedstrijd en Dobberwedstrijd H.S.V. De Zeelt

Millingen aan de Rijn.

Na vorig jaar voor de eerste keer een dobberwedstrijd voor de volwassenen te hebben gehouden, was het dit jaar sinds lange tijd weer eens tijd voor de jeugd om te laten zien wat ze kunnen.
Op 30 juni zaterdagmiddag met het zonnetje hoog aan de hemel en goed ingesmeerd met zonnebrand begon een leuke groep kinderen om twee uur met vissen in de Molenkolk. Na wat uitleg en onder begeleiding van het aanwezige bestuur ging de groep fanatiek van start. De ene na de andere vis werd gevangen en ondanks de hitte gaf niemand het op, de deelnemers waren zeer fanatiek en hadden er zin in. Tussen het vissen door kregen de kinderen wat te drinken want dat was wel nodig met dit weer.
Om vier uur was dan het einde van de wedstrijd. Voor alle deelnemers was er een oorkonde en een hakensteker met keykoord want dat ze allemaal konden vissen hadden ze wel laten zien. Natuurlijk zijn er altijd een paar die iets meer vangen en voor de eerste drie hadden we dan ook nog een extra prijs.
Op de derde plaats met 19 visjes is geëindigd Tim Tielkens, op de tweede plaats met 24 visjes kwam Milan van der Vegte en op de eerste plaats met maar liefst 38 visjes is eindigde Nick Tielkens.
Namens het bestuur van H.S.V. de Zeelt allemaal gefeliciteerd en hopelijk zien we elkaar volgend jaar weer op de volgende jeugdwedstrijd.

De volgende dag zondagochtend was het de beurt aan de volwassene om te laten zien of zij net zo goed konden vissen als de jeugd.
Een grote klapper zoals vorig jaar, toen er een karper van ruim negen kilo werd gevangen bleef uit.
Het kwam ook hier op de kleinere vissen aan. Dit jaar eindigde John Hock op de derde plaats, op de tweede plaats Marco Thijssen en op de eerste plaats
Toon Scholten. Ook jullie allemaal van harte gefeliciteerd namens H.S.V. de Zeelt.
Na beide wedstrijden was de prijsuitreiking aan het water, dit onder het genot van een drankje, hapjes en een chipje.
Op 1 September ga we nog één keer van start met een avondwedstrijd in de Kaliwaal waarvan u alle info kunt vinden op onze website hsvdezeelt.mijnhengelsportvereniging.nl

Nogmaals hartelijk dank voor de deelname,
Bestuur hengelsport vereniging De Zeelt.

klik hier voor meer foto's.