Koningsvissen uitgesteld.

Woensdag, 25 maart 2020

Beste leden, Hieronder een bericht van de federatie die wij ontvingen mbt de corona uitbraak en het houden van viswedstrijden.

Dit betekend dat de koningswedstrijden van 16 en 30 Mei helaas geen doorgang kunnen vinden en eventueel verplaatst gaan worden naar een later tijdstip dit jaar.

Via de nieuwsbrief en de website houden we jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Bestuur HSV de Zeelt

****************************Bericht Federatie******************************
Geachte wedstrijdcoördinator,

In verband met de corona uitbraak in Nederland is de federatie genoodzaakt gezondheidsadviezen van het RIVM en verplichtingen van de Rijksoverheid op te volgen. De aangescherpte Corona maatregelen verbieden alle samenkomsten tot 1 juni 2020. Om die reden moeten wij alle verleende wedstrijdvergunningen van wedstrijden voor 1 juni 2020 intrekken.
We begrijpen dat dit erg vervelend is voor de verenigingsactiviteiten maar op dit moment spelen er belangrijkere zaken waarvoor we met ons allen verantwoordelijkheid moeten nemen. We verzoeken dan ook met klem om de adviezen van het RIVM en van Sportvisserij Nederland te volgen (zie https://www.sportvisserijnederland.nl/actueel/nieuws/21056/corona-beperking-sportvisevenementen.html)

Met vriendelijke groet,
Hengelsport Federatie Midden Nederland