Rainer Krosse koning 2020

Zondag, 13 september 2020

13 September was de 2e wedstrijd van de jaarlijkse koningsvissen van hsv de Zeelt. Net zoals de 1e wedstrijd van 14 juni werd deze gehouden in ’t Meertje.

Normaal worden deze wedstrijden in de maand Mei gehouden, maar door het Corona virus moesten deze uitgesteld worden.
13 Deelnemers streden voor deze titel.
De nieuwe puntentelling maakte het geheel veel spannender. Bij deze nieuwe puntentelling worden er punten gegeven voor zowel het aantal gevangen vis als het gewicht hiervan.
Opvallend is dat bij de eerste wedstrijd er brasems werden gevangen, bij de tweede wedstrijd geen brasems maar hoofdzakelijk voorntjes en 1 paling.
Prijsuitreiking vond plaats in cafe ’t Fuske, maar pas na het nuttigen van een kom soep een aantal broodjes.
Na wat rekenwerk van de wedstrijdcommissie was dit de uitslag van de wedstrijd:

1e plaats: Rainer Krosse

2e plaats: Herman Tielkens

3e plaats: Roland Meeuwissen

De uitgereikte prijzen zijn waardebonnen te besteden bij Hertog hengelsport, de koning mag 1 jaar lang de wisselbeker in zijn prijzenkast zetten.