Jeugdwedstrijd

Sinds lange tijd organiseert H.S.V. de zeelt weer een jeugdwedstrijd voor de jeugd van 10 t/m 15 jaar. Lid of geen lid iedereen is welkom.

Deze wedstrijd zal gehouden worden in de Molenkolk op zaterdag 30 Juni van 14.00 tot 16.00 uur. We verzamelen dan achter in de hoek bij het kunstwerk tussen 13.15 en 13.30 uur zodat we dan op tijd met de plaats loting kunnen beginnen.

Deze wedstrijd moet wel met een dobber, dus geen zelfhaak systemen of andere soorten van systemen. Tevens is het wel verplicht om in het bezit te zijn van een zwemdiploma of anders onder begeleiding van iemand die 18 jaar of ouder is.
Voor aas (maden) en voer wordt gezorgd.
Ook voor de inwendige mens zal gezorgd worden met drinken en een chippie. We vissen op aantal, dus wie om 16.00 uur de meeste vissen heeft weten te vangen is de winnaar. Na de wedstrijd is dan ook de prijsuitreiking aan het water met leuke prijzen.
Lijkt het jou leuk om mee te doen, hou je dan niet in en schijf je hieronder voor 22 Juni in (verplicht).
Bellen kan ook naar 06-23106018

Tot ziens op zaterdag 30 Juni